بهترین گوشت تولید در ایران برای کدام منطقه است ؟

گوشت قرمزیکی از مهم ترین اجزای وعده های غذایی بشمار می رود.



حجم بسیار بالایی از این مصرف روزانه مربوط به گوشت گوسفندی می باشد.


گوشت گوسفند بین ایرانیان از محبوبیت بالاتری برخودار است ؛ همیشه انتخاب گوشت خوب و با کیفیت برای خانواده ها ملاک است؛



کیفیت گوشت گوسفندی به عوامل متفاوتی بستگی دارد ، یکی از مهم ترینآنها منطقه و نژادی است که دام در آنجا پرورش یافته است.



در ایران گونه های مختلفی از گوسفند وجود دارد که عبارت اند از نژاد های لری ، سنجابی ، بلوچی ، افشاری ،مهربان ، شال و سنگسری که از معروف ترین نژاد های گوسفند گوشتی ایرانی هستند که در مناطق مختلف پرورش داده می شوند گوشت دامی که در مراتع سرسبز پرورش یافته است کیفیت بالاتری دارد.



گوشت گوسفندانی که در گیلان و کرمانشاه پرورش می یابند در در ایران معروف است. و به سرتاسر ایران ارسال می شوند. هدف ما در امیروسام همواره ارائه محصولات باکیفیت و تازه برای مشتریان بوده است. شما مس توانید بهترین گوشت گوسفندی موجود در بازار را با اطمینان خاطر از ما دریافت کنید. و در صورت نارضایتی و بروز هرگونه مشکل از طرف ما اجناس خود را مرجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای سفارش

امیروسام مغازه

پس از انتخاب محصول با انتخاب گزینه افزودن محصول، محصول به سبد خرید شما اضافه می شود و شما می توانید با پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت سفارشات خود را ثبت نهایی کنید. محصولات ارسالی معمولابین 100تا 150گرم اختلاف دارند که اختلاف قیمت به وجود آمده درب منزل با شما حساب می شود. سفارشات شما بسته به نوع سفارش  بین نیم ساعت تا سه ساعت زمان می برد تا به دست شما برسد.جهت پیگیری سفارشات خود می توانید از طریق شماره های مندرج داخل سایت با واحد سفارشات امیروسام در ارتباط باشید.