گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان چه گوشتی است؟

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان چه گوشتی است و چه خصوصیاتی دارد. گوشت ها منابع مهمی از پروتئین، ویتامین، آهن و املاح معدنی هستند که برای بدن بسیار لازم هستند. در واقع نوع تغذیه دام و بسیاری از مسائل دیگر از مهمترین مسائلی هستند که بر کیفیت گوشت تاثیر می گذارد.

گاو واگیو
شاید بسیاری از افراد معتقد باشند گوشت دام آنها از گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان است. اما باید بدانید که گاو واگیو یکی از حیوان های بسیار نادر و کمیاب ژاپنی است که دارای گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان است و در اکثر رستوران های گرانقیمت دنیا، از این نوع گوشت برای پخت انواع غذاها و به خصوص استیک استفاده می شود. واگیو نوعی گاو ژاپنی است که از ترکیب نژاد گاو سیاه، قهوه ای ژاپنی، ژاپنی لهستانی و گاو جنوبی ژاپنی به وجود آمده است. این گاو به جز در کشور ژاپن در کشورهایی همچون استرالیا، آمریکا، کانادا و ولز نیز پرورش داده می شود. نگهداری از این گاو در شرایطی بسیار خاص صورت می گیرد. این نوع از گاوها فقط می خورند و می خوابند و غذایی که به آنها داده می شود، نوعی غذای مخصوص است که اشتهای آنها را باز می کند. گاهی برای اینکه اشتهای گاو بیشتر شود، به او آبجو نیز داده می شود. در طول دوران پرورش این گاوها، آنها به صورت مداوم ماساژ داده می شوند تا کیفیت گوشت آنها به هنگام پخت تغییری نکند. معمولا برای ماساژ واگیو از شراب برنج ژاپنی استفاده می شود. ارزش غذایی این گوشت بسیار بالا است و به همین دلیل یکی از گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان در دنیا محسوب می شود. این گوشت دارای مقدار بسیار بالایی پروتئین، امگا 3و 6 و چربی های اشباع نشده است. از لحاظ ظاهری رگه های بسیار باریک چربی به صورت مرمری در این گوشت دیده می شود.
گوشت واگیو چه مصارفی دارد؟
گوشت واگیو که یکی از گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان است، به وفور برای تهیه بهترین استیک ها در دنیا به کار برده می شود که این نوع از استیک ها در رستوران های معروف و گرانقیمت دنیا سرو شده و بسیار گرانقیمت است.
برای تهیه بهترین کباب های دنیا از این گوشت بسیار لذیذ و خوشمزه استفاده می شود که کباب آن بسیار خوشمزه و گرانقیمت است و دارای ارزش غذایی بالایی نیز می باشد.
برای غذاهای گران قیمتی که از گوشت گاو در آن استفاده می شود، معمولا از گوشت واگیو برای تهیه غذا استفاده می شود که بسیار خوشمزه است.
کباب واگیو در ژاپن بسیار مشهور است که با گوشت کوبیده شده واگیو درست می شود و بسیار لذیذ و خوشمزه است. البته برای خوردن این غذا مبلغ بالایی نیز باید پرداخته شود.
دیگر ویژگی های گاو واگیو
گاو واگیو که دارای گرانترین و بهترین نوع گوشت در جهان هستند، همانگونه که دارای تغذیه ای کاملا متفاوت است دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشد.

گاو واگیو به دلیل چربی های اشباع نشده ای که در گوشت خود دارد، بسیار معروف و شناخته است. میزان و کیفیت این نوع چربی به میزان دوره و نوع تغذیه دام بستگی دارد.
برای داشتن بهترین میزان چربی اشباع نشده در گاو واگیو از تغذیه ای مبتنی بر غلات و به مدت 300 روز استفاده می شود.
نسبت چربی های اشباع نشده به چربی های اشباع شده در گاو واگیو بسیار مناسب است و این مورد برای سلامتی قلب بسیار مفید است.
قیمت هر کیلو گوشت واگیو معمولا بین 250 تا 500 یورو است که این قیمت به دلیل کیفیت بالای این نوع گوشت است.
از لحاظ بهداشتی، گاو واگیو در شرایطی بسیار مناسب و کاملا بهداشتی پرورش داده می شود.
گاهی برای گاوهای واگیو موسیقی نیز پخش می شود که در روحیه و رشد این گاوها بسیار موثر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای سفارش

امیروسام مغازه

پس از انتخاب محصول با انتخاب گزینه افزودن محصول، محصول به سبد خرید شما اضاف می شود و شما می توانید با پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت سفارشات خود را ثبت نهایی کنید. محصولات ارسالی معمولابین 100تا 150گرم اختلاف دارند که اختلاف قیمت به وجود آمده درب منزل با شما حساب می شود. سفارشات شما بسته به نوع سفارش  بین نیم ساعت تا سه ساعت زمان می برد تا به دست شما برسد.سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 21 فردای آن روز به دست شما می رسد.جهت پیگیری سفارشات خود می توانید از طریق شماره های مندرج داخل سایت با واحد سفارشات امیروسام در ارتباط باشید.