چه مقدار گوشت باید بخورید؟

برای کاهش خطر ابتلا به سرطان، توصیه می شود میزان مصرف گوشت قرمز پخته شده را به کمتر از نیم کیلو در هفته کاهش دهید و از خوردن گوشت های فرآوری شده پرهیز کنید.چرا درباره خوردن گوشت قرمز نگرانی وجود دارد؟ همانطور که گفته شد، برخی از تحقیقات بر این اعتقاد هستند که مصرف گوشت قرمز با کاهش طول عمر و برخی از سرطان ها در ارتباط است.

با این حال مصرف بالای گوشت سفید با کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها در ارتباط است.تا زمانی که گوشت قرمز را به صورت مدیریت شده استفاده کنید، می توانید از آن در یک برنامه غذایی سالم بهره ببرید. توصیه می شود در هر وعده غذایی، یک چهارم از بشقاب خود را به پروتئین اختصاص دهید. در کنار اینکه باید بدانید چه مقدار گوشت در وعده غذایی خود داشته باشید، باید دیگر غذاها را نیز در نظر بگیرید. مصرف گوشت قرمز با کاهش طول عمر و برخی از سرطان ها در ارتباط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای سفارش

امیروسام مغازه

پس از انتخاب محصول با انتخاب گزینه افزودن محصول، محصول به سبد خرید شما اضاف می شود و شما می توانید با پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت سفارشات خود را ثبت نهایی کنید. محصولات ارسالی معمولابین 100تا 150گرم اختلاف دارند که اختلاف قیمت به وجود آمده درب منزل با شما حساب می شود. سفارشات شما بسته به نوع سفارش  بین نیم ساعت تا سه ساعت زمان می برد تا به دست شما برسد.سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 21 فردای آن روز به دست شما می رسد.جهت پیگیری سفارشات خود می توانید از طریق شماره های مندرج داخل سایت با واحد سفارشات امیروسام در ارتباط باشید.